25 Haziran 2015 Perşembe

Neyim ben?

Beta evresi.
Gerçekleri hissettir.
Geçmişin, şimdiki felsefik anlamları.
Ben göremeyecek kadar kör biriyim.
Durgun bir su gibi çürüyor kendindelik.
Ses dalgaları psişik duyuluyor.
Yalan olduğunu bildiğim birisiyim.
Soluk parçalı siyahlar var.
Sezgisiz ve sessiz.
Duygusal senfoniler.
Gerçekleriniz ile alakası olmayan birisiyim.
Yanılsama ve gerçeklik arasındaki ayrımı nasıl yapacağız?
Aşk hipotalamus etkili bir endoplin savunması.
Neden o adam veya kadın?
Tamamlayıcı genetik sinyalimize denk gelen kokusuz fenomon salınımı olabilir mi?
Üreme savaşındaki habersiz katılımcılarız.
Doğuştan gelen korkularımız hangi eski tehlikelere dayalı?
Kişiliklerim, kişiliğim Entropi ilkesi gibi.
Evrenin artan bir düzensizlik konumu mevcuttur.
İnsan beyni zamansal boyut gibi.
Zihin tek bir yönde hislere doğru akar.
Seçimsiz bir yaşam, bir ihtimal sürecidir.
Aşkın korkutucu silahı sekstir.
Doğru kişiyle kullanıldığında evrim teorisi duygusallığı doğadan alarak düzensizliğin baş kaldırmasına engel olur.
Mutluluk evrimi gerçekleşir ve süreçler yeniden boyutlandırılır.
İyilik sevgisine dayalı olan güç kötülüğe oranla oluşan sevgiden daha az olursa ne olur?
Karanlık kötü müdür?
Gerçeklerinizin gerçek olduğuna nasıl inanabiliyorsunuz?
Detaylı düşünmek bir hastalık tır.
Günümüzdeki ismi paranoya.
Sigara dumanı sigaraya geri dönemez bizlerde geri dönemeyiz bu yüzden seçimlerde doğru karar önemlidir.
Geçmiş düzenlenemez.
Anlamadığınızı görebiliyorum, uyanmanız gerektiğini düşünmeniz gerek.
Çünkü ben ve kelimeler sizin deta evresi ile adlandırılan en kötü derin uyku bölümüyüz.
Kadınlar milyonlarca var olan gizli tarihlerin anahtarlarıdır.
Ruhlarındaki kutsal şiiri okumak için bunu bir prense teslim etmek isterler.
Bekleyişler aranmaları.
Sahip olduğunuz tek şey yaptığınız tercihlerdir.
Düzen anlaşılmayı bekleyen bir keşiftir.
Bilim,zaman,evren ve aşk.
Beni tanımamanız gerektiği gerçeliği var.
Yalan söylemek bir kaçıştır.
Zaman da evrenin oluşturduğu yalanlarının bir kaçışıdır.
Bu kaçış evrim teorisini oluşturdu.
Farkındalık ne zaman başladı?
Ne istediğinizi öğrenmelisin.
Sevilmeyen olmak bir ödül mü? 
Bazen kazanırken bile kaybettiğinizi görürsünüz.
Ben sıradanlık yaratan ara yaşamın değersiz kaptanıyım.
Kötü bir şey yaparak iyi nir şey yaptığını savunmak.
Sahi ben ne anlatıyorum ki?
Listen to Mozart
Yaşantınıza dönme vakti, get up.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder